HTML

Kormosadi Művek

Friss topikok

  • Judith Szólás Simmons: Nekem is van egy Mitsubishi 3000GT SL 1998-as. Meg kint van Californiaban, de szeretnem behozni ... (2018.04.17. 11:02) 0. Miért is?
  • M2,5: Turbós verzió: 1994-től 320 lóerős lett, hatsebességes váltóval, 425 Nm nyomatékkal. A tengelyterh... (2013.11.03. 20:41) 5. 3000 GT

Címkék

1. A titok, amiről mindenki beszél,most megnyílik előtted is.

Kormos Ádám 2013.02.07. 13:52

A Náksi vs. Brunner - Csak egy nap van c. sláger gondolatát idézve elárulom a nagy titkot.

 R-320223-1287420651.jpeg

Az a haditerv, hogy Lada típusú gépjármű, Lada típusú motorjára egy turbófeltöltő kerül felszerelésre úgy, hogy az jó is legyen. Kezdésnek egy fél-amatőr, amolyan olcsósított megoldáson kell gondolkodjunk, ahol kiderül, hogy életképes-e a dolog. Módosítandó alkatrészek végtelenje áll a listán, melyek közül néhányat megemlítek a tisztánlátás végett;

  • Forgattyús mechanizmus; 21011 motortömb, gyári főtengely, hajtórúd, használt Audi dugattyúk. Furat 81 mm, löket 80 mm. 
  • Hengerfej; gyári
  • Turbófeltöltő; kínai gagyinak mondott szerkezet. Úgy vélem arra legalább jó lesz, hogy kiderüljö a hűtő-, kenőrendszere működik-e.
  • Üzemanyag-ellátó rendszer; hengerenkénti befecskendezés Megasquirt motorvezérlővel. 
  • Kenőrendszer; növelt szállítási kapacitású olajszivattyú, dugattyúfenék olajzás, olajhűtő.
  • Vezérműtengely...
  • ....
  • ..
  • .

 602901_453698708029191_1613610373_n.jpg

Jelenleg alkatrészbeszerzés zajlik vadul, melynek gátat csak a pénztárca szab. A végét nincs ember e Földön, ki látná.. 

Konkrétan kitűzött kW és Nm értékekről nem beszélek, mert azok nem-teljesülése felér egy kudarccal is, és azt ország-világ előtt nem merném felvállalni. Ha ~1bar töltőnyomás mellett ez a konfiguráció képes 3 házkört megtenni, megérte... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kormosadi.blog.hu/api/trackback/id/tr575067444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása